تعمیر پکیج سرویس پکیج ایران رادیاتور بوتان

مرکز تخصصی تعمیر و سرویس انواع پکیج ایران رادیاتور و بوتان در تهران

تعمیر پکیج سرویس پکیج ایران رادیاتور بوتان

مرکز تخصصی تعمیر و سرویس انواع پکیج ایران رادیاتور و بوتان در تهران

مرکز تخصصی تعمیر و سرویس انواع پکیج ایران رادیاتور و بوتان در تهران توسط سرویسکاران مجرب با بیش از ده ها شعبه امداد سریع پکیج عیب یابی و تعمیر اساسی پکیج قیمت منصافه همه با ما

بایگانی

بهترین تعمیرکار پکیج و رادیاتور بوتان در تهران

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۳۹ ق.ظ

وقتی به دنبال گرفتن یک سرویس یا خدمت هستی دوست داری همیشه بهترین ها رو انتخاب کنی. ملاک انتخاب می تونه تخصص، کیفیت، قیمت و خیلی چیزای دیگه باشه ولی در تعمیر پکیج فکر می کنم ملاک انتخاب باید کیفیت اجرای خدمات، سرعت اجرا و قیمت باشه. چون اگه خوب پکیج درست شه تا چند ماه گاهی تا چند سال دیگه مشکلی نداره، بعد اینکه سریع بیان و پکیج رو در محل درست کنن خیلی مهمه، چون معمولا آب سرده و خونه یخ کرده، نه میتونی حموم بری و نه خونه دماش مناسبه و برای کسایی که بچه کوچیک دارن هم بده. قیمت تعمیر پکیج هم در اینجا بسیار مهمه. اینکه یک قیمت منصفانه داده باشه، منظورم از قیمت منصفانه اینه که به ازای خدماتی که داده میشه قیمتی ارائه داده شه که ارزش پرداخت داشته باشه. برای ماها خیلی پیش اومده که یه جنس ارزون خریدیم و گفتیم اصلا ارزشش رو نداشته و یا یه جنس رو گرونتر از بقیه برندها خریدیم و همیشه از خریدمون راضی بودیم. بنظرم باید ارزش پرداخت پول نسبت به قیمت تعیین شده باشه تا مشتری  راضی باشه.

ویژگیهای بهترین تعمیرکار پکیج

  1. خدمات مناسب و حرفه ای و با ضمانت تعمیر
  2. ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن، فوری و سریع
  3. ارائه قیمت مناسب با توجه به کیفیت خدمات

همه اینها رو گفتم تا برسم به اینجا که شما باید این ویژگیها رو دنبال کنید تا بتونید بهترین تعمیرکار پکیج رو برای خودتون به خدمت بگیرید.

بهترین تعمیرکار بوتان در تهران

راستش وقتی پکیجم خراب شد مثل همه آقایون که فکر می کنن اوستان و همه کار از دستشون بر میاد اولش رفتم و گشتم تو اینترنت که این خطای برای چیه و چطوری میتونم درستش کنم. یه چیزایی هم دستگیرم شد اما مثل اینکه به تخصص من نمیخورد.

یاد ژاپنی ها افتادم که حتی برای تعویض لامپ و مهتابی خونه شون زنگ میزنن برقکار و بعد خجالت کشیدم. چرا ژاپنی ها اینکار رو می کنن؟ به خاطر اینکه اعتقاد دارند چرخش پول تو کسب و کارهای کوچیک باعث رونق بازار میشه و ما نباید همه کارها رو خودمون انجام بدیم و پول رو ذخیره کنیم. بگذریم...

داستان پیدا کردن بهترین تعمیرکار پکیج در تهران

من با توجه به تحقیقی که کردم متوجه شدم که به تعمیرکار پکیج نیاز دارم. تو محله ی جدیدی اومده بودم و نمیدونستم باید چکار کنم پس بنابراین رفتم پیش آقای گوگل و زدم بهترین تعمیرکار پکیج تو تهران کیست!؟

سایت های زیادی باز شدند. هر کدوم خودشون رو یک جوری معرفی می کردند:

یکی می گفت ما بهترینیم چون این ویژگی ها رو داریم. زنگ زدم دیدم اصلا جوابگو ندارن. پس این که هیچی.

یکی نوشته بود مشتریانمون مارو به عنوان بهترین تعمیرکار پکیج بوتان انتخاب کردند. از نوع تعریف مشتریاش فهمیدم که اینا رو خودش الکی نوشته.

یکی نوشته بود ما بهترین شرکت فنی مهندسی در تهران برای تعمیر پکیج هستیم. این دیگه نوبرش بود.

یک سری ها هم با کلمات تعمیرکار مجاز و این چیزا سعی داشتند که مردم رو جذب کنند اما وقتی ازشون می پرسیدی که مثلا نمایندگی بوتان رو دارید می گفتند نه، می گفتم خب چطوری پس نوشتی تعمیرگاه مجاز مثل جغد من رو نگاه می کردند.

بالاخره ما سایت های زیادی رو بررسی کردیم تا رسیدیم به یک سایت خوب با خدمات خوب. اون سایت اسمش سرویسکاران بود.

سرویسکاران دوست من

در اینجا یک متن از خود سایتشون میزارم تا باهاشون بیشتر آشنا شید:

مرکز تخصصی تعمیرات پکیج، شامل تعمیرگاه رسمی انواع پکیج های دیواری، تعمیر در منزل با قیمت ارزان در تهران با سرویسکاران ویژه و متخصص آماده خدمات رسانی در زمینه تعمیر پکیج به شما شهروندان تهرانی است. اگر به دنبال یک تعمیرگاه خوب برای انجام سرویس و تعمیرات پکیج هستید ما خدمات ویژه مجموعه ی سرویس کاران را به شما پیشنهاد می کنیم. سرویسکاران با دارا بودن بهترین تعمیرکاران در برندهای مختلف پکیج آماده خدمات رسانی و انجام سرویس و تعمیرات پکیج در محل و منزل شما هستند. فرقی ندارد شما در کجای تهران باشید. سرویسکاران با ارائه خدمات ویژه در شمال تهران، جنوب، شرق و غرب تهران خدمات کامل و بروزی را در زمینه ی تعمیرات انواع پکیج به شما می دهد. همچنین فرقی ندارد شما چه پکیجی را داشته باشید! پکیج شما قدیمی است یا جدید. ما در سرویسکاران با دارا بود تعمیرکاران ویژه در زمینه ی تعمیر انواع پکیج در خدمت شما هستیم. پکیج هایی که ما تعمیر می کنیم از برندهای مختلف تولید کننده پکیج در ایران است که از مهمترین آنها می تواند به بوتان، ایران رادیاتور، شوفاژ کار، فرولی، آلزان، گلدیران، لورچ و ... اشاره کرد.

اگر شما هم به دنبال تعمیر پکیج بوتان هستید حتما با مجموعه سرویسکاران تماس بگیرید.

دفتر مرکزی (خط ویژه)02188665052

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی